Správce budov a technických zařízení

Do našeho týmu přijmeme kolegu/kolegyni na pozici „Správce budov a technických zařízení“, který nám pomůže se zajištěním provozu a s péčí o naše areály v Opavě – ul. Těšínská, ul. Bílovecká a Logistické centrum – ul. Těšínská.

Nabízíme pracovní úvazek 37,5 hodiny týdně v jednosměnném provozu, pondělí – pátek, 7,00 – 15,00 hodin.
První rok s Vámi uzavřeme pracovní smlouvu na dobu určitou, poté prodlužujeme na dobu neurčitou.
Nástup: 1.6.2022

Co Vás na této pozici čeká?

  • Samostatná práce týkající se správy budov, ploch a objektů v majetku společnosti
  • Řešení údržby a oprav
  • Vedení agendy revizí
  • Vedení pracovníků údržby a obsluhy mycí linky

Jaké jsou naše požadavky?

  • ÚSO s maturitou nebo VŠ nejlépe stavebního zaměření
  • Praxe alespoň 8 let, praxe ve správě budov výhodou
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Znalost práce na PC (MS Office, fakturace, objednávky)
  • Orientace ve vyhrazených technických zařízeních (elektrické zařízení, zvedací zařízení, tlakové nádoby, plynové zařízení) výhodou
  • Orientace v technické dokumentaci
  • Samostatnost
  • Trestní bezúhonnost
  • Dobrý zdravotní stav

Co Vám nabízíme

  • Odpovídající mzdu
  • Přesný termín výplaty mzdy
  • Jsme stabilní zaměstnavatel, můžete u nás najít dlouhodobou spolupráci
  • 25 dní dovolené
  • Stravenky v hodnotě 120 Kč
  • Pracovní volno nad rámec stanovený zákonem
  • Příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu při výkonu povolání

Pokud chcete pracovat s námi, vyplňte formulář, který je uveden níže.
Nebo nám jen zavolejte. Rádi se s Vámi o pozici pobavíme.

Kontakt

Ing. Petr Novotný
vedoucí správy budov a technických zařízení
606 720 806
pnovotny@tqm.cz

Eva Hynarová
personalistka
553 609 277
person@tqm.cz


Zaujala vás tato pozice?

Napište nám:







Ano Ne

Ano Ne

Ano Ne

Ano Ne

Ano Ne




Podporované formáty: PDF, doc a docx. Maximální velikost je 5Mb na jeden soubor.



Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných osobních údajů, přiložených dokumentů a vaší IP adresy pro účely organizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat v souladu s GDPR a našimi Zásadami zpracování osobních údajů po dobu organizace výběrového řízení.


Odesláním vyplněného kontaktního formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných osobních údajů a přiložených dokumentů pro účely organizace budoucích výběrových řízení a zasíláním adekvátních pracovních nabídek ze strany společnosti TQM-holding s.r.o. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat v souladu s GDPR a našimi Zásadami zpracování osobních údajů po dobu 5 let, pokud tento souhlas neodvoláte dříve.